dinsdag 3 maart 2009

Nieuw concept

Vorige week heb ik te horen gekregen dat mijn werk niet goed genoeg was om mee af te studeren. Natuurlijk geen leuk nieuws, want nu moet ik 14 weken werk in 6 a 7 weken stoppen.
Maar ik laat me niet neerhalen en ga er gewoon voor. Ik heb een nieuw onderwerp gekozen en een nieuw concept bedacht.

Hieronder kan je lezen wat ik nu heb bedacht voor mijn eindproject.

Mijn nieuwe concept


Wat is Architectuur?

Architectuur is de kunst en wetenschap van het ontwerpen van de gebouwde omgeving, dit is inclusief steden, gebouwen, interieurs, landschappen, meubelen, objecten enzovoort.
Volgens het vroegste overgeleverde werk over het onderwerp ‘Architectuur’ steunt de architectuur op 3 principes: Schoonheid, Stevigheid en Bruikbaarheid.
Mijn concept is om moderne architectuur te gaan fotograferen en dit samen te voegen tot een serie. Mijn serie zal bestaan uit 10 foto’s en per foto zet ik 1 van de 3 woorden neer welke volgens mijn gevoel bij de foto past. Dus bij elke foto komt 1 woord te staan, schoonheid, stevigheid of bruikbaarheid. (K2)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten