dinsdag 3 maart 2009

Huisstijl

Afgelopen week hadden we lekker vakantie, na 3 dagen gecarnavalt te hebben ben ik hard aan het werk gegaan voor mijn eindproject.
Ik heb mijn huisstijl helemaal af, ik heb mijn visitekaartje laten drukken waar ik erg blij mee ben, mijn briefpapier en envelop heb ik thuis geprint en ook met dit resultaat ben ik erg blij.(K2,3,4,5)

In de vakantie ben ik ook gaan werken aan mijn Gimic. Ik heb gekozen voor een telefoonsieraad.
Deze heb ik in de vakantie gemaakt en is nu ook af. (K2,3,4,5)

Ook heb ik nagedacht over mijn concept, dit kan je lezen in het bericht hieronder. Over mijn cdboekje heb ik ook al nagedacht en weet nu hoe ik hem wil hebben.
Het word een boekje van 15x15 cm waarschijnlijk met een ringband erdoor omdat ik deze stijl goed vind passen bij architectuur. (K2)

Ook heb ik in de vakantie een moodboard gemaakt, die moet ik alleen nog uploaden dus die komt binnekort online.(K2)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten